نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2958
-
الف
+

زمان ساخت «شهرزاد 4» از زبان آقای بازیگر

تاثیر سریال «شهرزاد» بالای افغان ها کم نبوده و تقریباً اکثر افراد فلم‌دوست، این سریال را دیده اند.

با توجه به اخبار اخیر طی ماه‌های آتی یا ابتدای سال آینده به احتمال فراوان پیش تولید «شهرزاد 4» آغاز می شود.

به گزارش آی فیلم2، «پرویز فلاحی پور» بازیگر تلویزیون و تیاتر ایران به تازگی بازی در سریال «مرگ خاموش» به کارگردانی «احمد معظمی» را به پایان رسانیده و هم اکنون خود را برای اجرای تیاتر «گاوخونی» آماده می‌کند.

فلاحی پور چندین پیشنهاد بازی در آثار تلویزیونی و سریال را هم دارد که همگی در مرحله پیش تولید هستند و تولید و تصویربرداری آنها پس از تعطیلات عید نوروز سال آینده آغاز خواهد شد.

وی درباره احتمال ساخت «شهرزاد 4» اضافه کرد: من هیچ وقت فکر نمی‌کردم که شهرزاد 4 توسط «حسن فتحی» ساخته شود اما با توجه به اخبار اخیر می‌دانم که وی طی ماه‌های آتی یا ابتدای سال آینده به احتمال فراوان پیش تولید شهرزاد را آغاز کند.

فلاحی در مصاحبه با خبرگزاری میزان گفت: اگر خود فتحی به ساخت شهرزاد 4 علاقه نشان داده پس می‌توان گفت این پروژه در برنامه وی است.

سریال بیست و هشت قسمتی شهرزاد یکی از موفق‌ترین نمونه سریال‌های شبکه نمایش خانگی در ایران دانسته شده است.

«شهرزاد» یک سریال تازه عشقی-تاریخی است که زمان شاه ایران را روایت کرده است.

این سریال با سی ملیارد تومان هزینه، یکی از پر فروش‌ترین سریال‌های ایرانی بوده که تهیه کنندگان آن بعضی قسمت‌ها را دوباره منتشر و توزیع کردند.

وب سایت افغانستانی «خبرنامه» درباره این سریال ایرانی این گونه می نویسد: تاثیر این سریال بالای افغان ها کم نبوده است. تقریبا اکثر افراد فلم‌دوست، این سریال را دیده اند و حتی می‌توان نمونه دیالوگ‌های این سریال را در صحبت‌های روزانه دختر‌خانم‌ها و پسران جوان افغان دید.

دخترانی که این سریال را دیده اند، دنبال گردن‌بند «مرغ امین» که فرهاد به شهرزاد داد «می‌گردند و پسر ها هم تلاش دارند، ادای عاشق چون فرهاد را از خود در آورند.

ف ا/ ب م

 

نظر شما
ارسال نظر